Monday 16 May 2011

kisah benar : pengalaman pengguna VCO. jerawat hilang lepas amalkan VCO. jom kite cekidaut


assalamualaikum

first, saya nak ucap berbanyak terima kasih sebab VCO ni dapat sambutan ramai. ramai yang email saya untuk order & tanya soalan mengenai VCO ni. pada siapa yang masih tak tau apa tu VCO, korang boleh tengok & baca mengenai VCO kat entry ni ye . saya ada buat entry khas tentang VCO ni :)

alhamdulillah ramai juga pengguna VCO yang bagi feedback positive. diorang semua puas hati dengan product dari Catalyst ni. saya pun tumpang happy untuk diorang :) okay hari ni, saya nak kongsi sikit tentang pengalaman sorang pengguna VCO yang bernama kak sha tentang perubahan yang dia alami lepas amalkan VCO ni. jom kita kongsi cerita akak ni :)

ni gambar sebelum kak sha amalkan VCO. menurut kak sha, kulit dia berjerawat. pakai foundation pun still nampak jerawat yang timbul kat muka. self confident dia jadi rendah sebab muka yang berjerawat. kulit muka dia pun nampak berminyak sebelum amalkan VCO. and skang kita tengok gamba kak sha lepas amalkan VCO :)


tada! ni la gamba terbaru kak sha lepas amalkan VCO. cantik kan kulit dia? berbeza dari sebelum dia amalkan VCO. jerawat yang sebelum ni timbul-timbul, dah takde dah. dia jadi lagi confident untuk tangkap gamba secara dekat skang. plus, dia tak payah lagi nak tempek mekap tebal2 semata-mata untuk cover jerawat yang timbul kat muka dia. dia apply mekap pun sikit je. haa yang penting, dia dah tak segan skang nak tangkap gamba dekat-dekat :)


so menarik kan pengalaman kak sha ni. alhamdulillah VCO boleh selesaikan masalah jerawat dia. thanks a lot pada kak sha sebab willing untuk bagi aza share ngan korang semua tentang pengalaman dia.

perlu di ingatkan, nak dapat kesan yang bagus, bukan hanya makan 2-3 hari. masa dia ambil untuk tunjuk perubahan berbeza untuk setiap individu. berbeza dari segi hormon & sistem badan berfungsi. ada yang dapat rasa perubahan dia sekejap. ada yang lambat. apa-apa pun, jangan give up. yang penting, amalkan 2 capsule sehari. lagi bagus kalau amalkan VCO dengan Collagen dari Catalyst. nanti aza update entry pasal Collagen plak k. selain kak sha, ada juga pengguna lain yang alami perubahan yang sama macam kak sha. nanti saya update untuk entry yang lain ye.


jadi untuk siapa yang berminat, boleh email saya di arxar.nadhirah234@gmail.com. sertakan nama, alamat, no telefon dengan jumlah item ye. nanti saya akan reply bila saya online. pada yang dah mula makan VCO, teruskan makan. jangan 1 botol tu dah habis, korang tak makan dah. untuk dapat kesan yang bagus, dia bukan ambil masa seminggu 2 saja ya :)
thanks a lot semua :)


www.tips-fb.com

12 comments:

Yuyu Zulaikha said...

yunkk..ada blogger bagi hadiah kat i VCO ni... baru nak try minggu depan <3 org kate best.. nak gak la try~

AzarNadhirah said...

memang bagus pun yang.
aza sendiri pun amalkan makan vco ni
waa untung die dpt free ea.
nnt mesti btambah cantik cik yuyu kite :)

MOMOCHAN said...

wahhh betul2 berkesan la..huhu..

pstt anda ditag :)
http://nuovefiabe.blogspot.com/2011/05/contest-friends-forever.html

De'din said...

errr,,,
baru ja lepas singgah blog Niesz,,
dia pon kata bgus juga !

hehe

Syafiqah Sabki said...

wooaw sangat berkesan...nnti kite balik mesia,kite beli eik nnti dekat kamoo..tunggguuu..teheee

pika said...

ta sabar nak cubeeeee . kak aza . cpat la post huhuhhu

Bella Ayub said...

teringin nak cuba jugak lah!! tape nnt kalau kita konfem nak kita order kat azar ekk :)

AzarNadhirah said...

momo chan : alhamdulillah vco mmg bagus dear. aza sendiri amalkan vco :) owh thanks for tagging me. kite dtg japg blog awak ye :)


de'din: aah vco ni mmg ramai yg da try. and ramai jugak yg puas hati. alhamdulillah :)

AzarNadhirah said...

momo chan : alhamdulillah vco mmg bagus dear. aza sendiri amalkan vco :) owh thanks for tagging me. kite dtg japg blog awak ye :)


de'din: aah vco ni mmg ramai yg da try. and ramai jugak yg puas hati. alhamdulillah :)

AzarNadhirah said...

syafiqah sabki : okay sweeety no problem. pape nnt, email je aza ye yang :) stadi kat mane tu?



pika: pika order thru email ke yang?



bella ayub : okay sweety sure thing :)

misTeddy♡ said...

tp nape sy pakai nek jerawat ehh aza? :(

Unknown said...

kesesuaiannya tidak sama bagi setiap orang.