Monday, 29 August 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri buat semua muslimin & muslimat

Assalamualaikum

pejam celik pejam celik, dah masuk sebulan dah kita berpuasa kan. kalau harini nampak anak bulan, insyaAllah esok kita akan menyambut Hari Raya Aidilfitri & hari ini juga akan menjadi hari terakhir kita berpuasa untuk tahun ini. kejap je kan masa ni?

Photobucket

jadi di kesempatan ini, saya nak menyusun sepuluh jari memohon maaf di atas kekhilafan saya pada semua individu sama ada yang mengenali saya secara in person atau pun di alam maya. saya memohon maaf andai saya pernah terkasar bahasa, terguriskan perasaan, tersombong tak semena or servis saya sebagai seorang peniaga tu kurang memuaskan. saya mohon maaf ikhlas dari hujung rambut hingga hujung kaki. saya akan cuba untuk perbaiki diri insyaAllah.

Semoga Aidilfitri kali ni memberi seribu makna & kebahagiaan kepada anda semua & mengeratkan lagi hubungan silaturrahim sesama kita umat Islam. Barakallah. haa raya, raya juga. tapi jangan sampai abaikan kesihatan & keselamatan diri ye. kalau datang beraya di seremban, datanglah singgah rumah saya ye :) okay Salam Lebaran semua.



nak dapatkan flash raya macam ni? jom serbu blog Ayeem Ayam.
credit & thanks to him for this super cool and cute flash card :)


till then,
Salam.
www.tips-fb.com

6 comments:

cik najihah said...

selamat hari raye azar :)

ザ-sylver- S said...

Nah

ini dari aku untuk kamu pulak

Kad Raya

Ayeem Jemain said...

selamat hari raya aza :)

ArxarNadhirah said...

haha thanks sylver. selamat hari raya ye :)

ArxarNadhirah said...

selamat hari raya cik najihah :) raya mane tahun ni? :)

ArxarNadhirah said...

ayeem: eyh tuan flash card dtg huhu. selamat hari raya jugak ye :)