Monday, 7 November 2011

video baru Mat Luthfi. segar dari kebun :)

Assalamualaikum

korang semua rindu nak tengok video baru dari Mat Luthfi? terasa nak gelak guling-guling? ini dia saya bawakan khas untuk anda. baru semalam dia upload hehe. tengok dulu, baru komen :) (mestilah kena tengok dulu baru boleh komen kan. macam mana nak komen kalau tak tengok. errrr)

Rant On Lagu Cinta

dan 1 lagi video yang tak berapa nak baru. tapi antara yang terbaru jugak la. kira-kira bulan lepas dia upload.

Masalah

nak tengok video-video lama dia? klik sini :)
okay dah puas? jom kita sama-sama tunggu video terbaru dari dia. thanks for your visit here :)



salam.
www.tips-fb.com

13 comments:

Syafiq_Elf said...

ahaha~ funny2 ^_^

p/s : spm next week `n wish me all the best ^_^

ArxarNadhirah said...

wah adik, all the best tau SPM next week. buat betul2.baca doa selawat before jawab exam :)

thesmallmonster said...

ske tgk video mat luthfi, serius die klaka (:

thesmallmonster said...

suka tgk video mat luthfi. serius die klaka (:

Syimir said...

matlutfi memang terbaik,aza tanak buat vid camtu?..hehehe

zaty said...

ada upload jugak 'rant on lagu cinta' tu.haha..nice kan :)

beLLa said...

matlutfi mmg the best! video2 dia sempoi tp byk mkne woo ^^

ArxarNadhirah said...

thesmallmonster: tula die ni sempoi sgt kan? pecah perut bile tgk vid die hehe

ArxarNadhirah said...

thesmallmonster: tula die ni sempoi sgt kan? pecah perut bile tgk vid die hehe

ArxarNadhirah said...

syimir : mak oii. mmg tak la. takde bakat lagsung huhuu


zaty: owh ye? cool kan die ni? :)

ArxarNadhirah said...

bella : yup setuju sangat. idea die sume nye brilliant. salute him :)

miss3808 said...

mat luffi.. suka sgt..

miss3808 said...

noi suka sgt mat lufi..